joi, 25 decembrie 2008

it's time now

La o tigara stau si eu azi, in aceasta zi minunata de Craciun, pe care eu n-am reusit s-o savurez din cauze diverse si gandesc...si ajung la o concluzie..nu eu sunt de vina, chiar deloc!
De vina esti tu, cel care n-ai stiut sa apreciezi ca am venit la tine sa-mi deschid sufletul in fata ta, ca n-ai stiut sa vezi in mine, ca n-ai relizat ce-ti puteam oferi..ca m-ai ratat, da corect zis, m-ai ratat. Nu eu ies in pierdere, ca tu, cel care n-ai stiut sa iei situatia si sa deal with it.
Asa ca eu, la ora asta, beau pentru sfarsitul perioadei in care m-am gandit la tine, beau pentru ca incep sa te uit. Siu singurul care are ceva de pierdut esti tu! hah, c-am zis-o. Viata merge mai departe, ma sterg de praf si merg mai departe. Si nu te astepta de la mine sa fiu nasoala cum ai fost tu, eu voi fi o lady, si-ti voi demonstra ca ai fost un prost!
Sa bem!

Niciun comentariu: