duminică, 14 decembrie 2008

Ce sa fac daca...?

Sunt cateva chestiuni care mi se intampla frecvent si nu stiu cum sa fac sa scap de ele...si de aceea cam raman cu intrebarea in aer...
-ce sa fac daca nu ma pricep de nicio culoare la parcat masina si vesnic o rad de cate un stalpisor sau bordura si o fac sa sufere ( pentru ca eu tare o iubesc pe ea, masinutza mea )
-ce sa fac daca iubesc ciocolata si prajiturile grecesti? le ador, fara discutie, si nu ma pot abtine, chiar daca ele dauneaza grav grav de tot
-ce sa fac daca imi place sa cumpar ( diverse, de la haine la tot felul de nimicuri, ca sa ajung sa ma folosesc poate de vreo 30 % din ele in final )
-ce sa fac daca iubesc bucataria italiana ( a se traduce pizza si paste ) si nu ma pot ( again ) abtine?
-ce sa fac daca imi plac ochii albastri/verzi si vesnic apare cate un posesor de care ma indragostesc iremediabil?
-ce sa fac daca imi place un baiat si apoi descopar la el tot ce mi-as dori eu sa primesc de la o persoana de sex opus?
-ce sa fac daca imi place sa vorbesc...vrute si nevrute?
-ce sa fac daca nu-mi place parul meu ondulat si-l vreau drept, chinuindu-l saptamanal cu placa?
-ce sa fac daca uneori mi-e atata de lene si pur si simplu nu vreau sa ma ridic din pat?
-ce sa fac daca imi place sa vorbesc cu orele la telefon si apoi ma ingrop in facturi?
-ce sa fac daca imi place oja de culoare inchisa desi lumea zice ca e `emo`?
-ce sa fac daca uneori am impresia ca m-am saturat de unii altii dar nu pot sa ma exprim?
-ce sa fac daca sunt zile in care imi doresc sa emigrez si sa merg in orasul visurilor mele?

Or mai fi si alte intrebari la care eu nu am gasit raspuns...astea imi vin acum in minte...cred ca viata ar fi cam boring fara toate aceste ganduri!:)

Niciun comentariu: