marți, 16 decembrie 2008

Chiar in momentul asta?

....as manca o feie de tarta cu ciocolata de la olympos
....as savura un pahar de vin rosu la un film bun
....as vrea sa fiu pe o plaja insorita, cu un abdomen perfect si fara nicio grija:)
....as vrea sa conduc un audi s3 sau s4..indiferent, bestie sa fie:)
....as vrea sa intru in magazinele mele preferate si sa pot sa-mi aleg ce vreau fara sa le platesc si fara sa stie nimeni:P nu sunt decat vreo 3-4, dar as pierde ceva vreme
....as vrea sa am curajul sa ies din casa cu ochelarii pe nas...sunt faini, si merita, dar complexul de a fi ochelarista ma cam urmareste din copilarie incoace...noroc ca intre timp, viciul s-a mai diminuat
....as vrea sa ascult un cd bun, cu o muzica noua, surprinzatoare, singura, pe intuneric
....as vrea sa stau cu fetele mele la o tigara si o barfa usoara...tot ce barfim noi e usurel....
....as vrea sa colind o insula zgomotoasa ( ibiza, mykonos, rhodos ) alaturi de un baiat inalt...
....as vrea sa am ocazia sa stau de povesti pana dimineata...tot cu un baiat inalt
....as vrea ca ziua asta sa aiba mai multe ore, pentru ca maine dimineata sa-mi fie mai usor sa ma trezesc
....as vrea sa plec, dar ceva nu ma lasa...

Niciun comentariu: