luni, 29 decembrie 2008

For my own new year!

Sunt cateva chestii de care deja mi-e dor...mi-e dor de primavara, cand totul devine verde si revine la viata, de soarele cald, de balerinii usori in culori vesele, de terasele deschise, de lumea multa si colorata care strabate orasul, de sentimentul apropierii vacantei, de bucuria trecerii de la pullover la tricou:), de iesitul la padure, de badmingtonul jucat in strada, de drumuri neacoperite de gheata, de flori multe, de papadii...

In acelasi timp, mi-e dor de tara mea de suflet, mi-e dor de vara, da apa clara si albastra si de nisipul fierbinte, care iti arde picioarele la orele amiezii, mi-e dor de lenea generala din timpul pranzului, mi-e dor de telemeaua si de iaurturile lor, mi-e dor de inghetatele imense, de tigarile mentolate de la ei, de strazile joase si magazinele pline, de placintele lor exceptionale, de drumurile care toate duc la mare...

Nu spun ca nu imi place iarna, iubesc zapada, frigul acela placut care te moleseste si te face sa-ti doresti sa fii in ceainarii sau cafenele calde, cu ceva delicios in cana sau sa te cuibaresti sub o patura calda, sau, de ce nu?, in bratele cuiva drag ; iubesc de asemenea sporturile de iarna, patinajul, ski-ul, snowboarding-ul; iubesc zilele de sarbatoare...dar parca o astept pe cea viitoare, de asta de anul asta deja m-am plictisit:P

Pentru noul an imi doresc multe multe chestii, cele mai multe de ordin personal...imi doresc sa pot avea mai bine grija de masinuta mea, de mine, si nu in ultimul rand de cei dragi, dar imi doresc de asemenea sa-mi inmultesc colectia de veste si de cercei si bratari de argint:)

Nu-i asa ca noul an promite? ;)

Niciun comentariu: