duminică, 21 decembrie 2008

Drunk

Astazi, prin bunavointa unei prietene vechi si bune, am iesit la un vin, in care fiecare si-a povestit ultimele patanii, mai ales legat de masini si barbati ( ca sa vedeti ce dileme au femeile moderne ) si am povestit vreo 5 ore, dupa care am ajuns la concluzia ca ar trebui sa ne intalnim mai des ( sunt de acord ) si in care eu am realizat ca eu sufar, clar, curat si deschis ca o plaga, neinfectata, dar dureroasa, al dracu de dureroasa.
Sufar dupa ochii verzi, sufar dupa zambet, sufar dupa mica cicatrice pe care nu stiu cine a observat-o inafara de mine... imi aduc aminte de glumele care ma fac sa rad pana ma doare burta, imi aduc aminte de funduletul palpabil, de mana stanga care scrie linistita, de statura impunatoare, de toata persoana..si sufar, pentru ca imi doresc sa te am langa mine, si nu se poate. Sufar pentru ca te plac atata de mult si nu ma observi. Totul este in tacere, nu primesc niciun raspuns de la tine si mor de dorul tau in noptile pustii de decembrie. Oare am sa am vreodata sansa sa te cunosc cu adevarat?....

Niciun comentariu: