marți, 16 decembrie 2008

Azi

Pentru mine astazi a fost o zi ciudata. Se intampla chestii inauntrul meu, si fizic , si `moral`, sa zicem asa. Cele de ordin fizic nu are rost sa le expun, ele se expun la doctor, unde oricum nu am de gand sa ma prezint prea curand ( nu sunt anti-medicina, eu studiez medicina, pur si simplu nu am chef de interdictii si sentimente de vinovatie aferente in aceasta perioada - vodka mea absolut in straie de sarbatoare asteapta deja ) deci am sa le atac mai mult pe celelalte.
Sentimente care vin si pleaca, dar nu ma parasesc de tot, care nu ma lasa uneori sa dorm bine, sau nu ma lasa chiar sa adorm...sunt sentimente de dorinta de apropiere, urmate de speranta, care mai apoi se transforma intr-o mare siguranta a unei negari, trec apoi la regret si se reiau.... si asa cum se reiau, nu-mi dau mie pace!
Astazi un gest cu scopul apropierii mi-a fost refuzat...refuzul acesta l-am cunoscut deja, si se manifesta la orice chestiune oferita....sa zicem din bun simt...
Si cum acest gest de apropiere includea iubita mea masina, m-am urcat in ea si m-am dus cat am vazut cu ochii....si anume pana in urbea vecina, nu am ajuns prea departe, pentru ca in 2 ore trebuia sa mai indeplinesc un task.
Si pe acest drum, unde am fost doar eu cu mine, am derulat aceste sentimente...le-am ingropat in viteza ( nu sunt o ilegalista nenorocita, imi place doar sa merg repede unde se poate si cu cat se poate ) ca mai apoi sa le regasesc pe piesa lui Roisin Murphy - You know me better ( precis you don`t know me better than i know myself, dar who cares, tot la tine ma duce cu gandul )...si apoi m-am intors acasa, unde am avut surpriza sa constat ca motorina s-a ieftinit...nu mai alimentasem de ceva vreme simtitor, ca sa sesizez rentabilitatea , deci poate e buna si criza asta la ceva...
Si totusi ochii aceia verzi inca imi apar de fiecare data cand ii inchid pe ai mei ( caprui de altfel, poate acesta este subintelesul atractiei mele pentru celelalte tipuri de ochi )...n-am sa ma lecuiesc deci prea usor, nici pe de-o parte, nici pe de alta...

Niciun comentariu: