vineri, 27 februarie 2009

Movie night

Lately, am devenit pasionata rau de filme...toata ziua m-as inchide in casa cu laptopul in brate si m-as uita la filme...dar nu se poate, mai am si scoala, prieteni, alte obligatii:)
Dar cand prind un moment, mai strecor un film in program...upload-ul deja merge brici si planuiesc sa-mi achizitionez un hard extern pentru a stoca mica mea arhiva in continua formare ( aka crestere).
Mentionez cateva din filmele vazute.
Slumdog Millionaire e pe primul loc pentru mine, mi se pare extrem de captivant filmul...indiferent ce zic gurile rele, comentarii gen Bollywood over Hollywood...so what?
The Curious Case... nu a fost rau, dar nu stiu daca as avea rabdare sa il mai vad odata.
Vicky Christina Barcelona...usurel, de vara, poveste romantica, noroc cu interpretarea buna a Penelopei si imaginile din oras.
Love Actually...nu stiam ca poti rade atat de bine la un film despre love...
The Dreamers...mie personal mi s-a parut o falfaiala de organe genitale...cui i se pare ca are substrat...multa sanatate:)
Hostel 1-sadic rau, si cand te gandesti ca poate chiar exista asa ceva...
The Descent...ma face sa imi pierd orice urma de pasiune pentru speologie...
Doubt-care ma face sa remarc cata valoare are Meryl Streep si chiar si Phillip Seymour-Hoffman
Persepolis-filmul cu care am cunoscut o parte de istorie iraniana si am constatat ca franceza mea nu este atat de rea pe cat o credeam
The Visitor-mi s-a parut sec si very boring.

Intentionez pe viitor sa urmaresc : The Reader, Revolutionary Road, Basic Instinct 1, Natural Born Killers, 21Grams, Frost/Nixon, 27 Dresses, Dogville, Philosphy of a Knife, Hable con Ella, The Shining, Friday the 13th, Delicatessen...i think that`s enough:)

Un comentariu:

Sweet December.... spunea...

iti recomand awake.