marți, 23 septembrie 2008

Slabiciunea mea

Una dintre cele mai mari slabiciuni ale mele este ... sexul opus ... imi plac barbatii - da, este normal - si tocmai de aceea am facut un mic top personal a celor mai 5 ... ravniti :)
Pentru ca fiecare imi place in felul lui, am decis sa nu ii discriminez in vreun fel, deci nu am sa-i pun intr-o ordine a preferintelor, ci am sa-i acord fiecaruia cate un ` titlu ` personalizat...

George Clooney - The Classic

Who cares about his age, really?
Parerea mea este ca , in pofida varstei, George este bun, foaaaarte bun, si al naibii de celibatar:)
Ce-mi place la el? Zambetul de milioane, ochii aceia care promit si totusi nu ofera decat mister ... and the list can go on, nu are sens sa dezbatem acum ce gasim frumos la Clooney :)
Un mare plus : fan al t-shirtului .... ar mai avea nevoie de vreun artificiu ?...

Si totusi, pentru ca IUBESC barbatii in costum, here is
sexy George in that black suit...


Chris Co
rnell - The Wild

Chris arata bine, canta bine, are ceva din aerul acela de `baiat rau` de care ne indragostim toate ca niste papadii ( ;P )
Majoritatea tragem scurta mai apoi, dar ce-ar fi lumea fara acesti reprezentanti si ce-ar fi un barbat fara macar o tenta de ` rautate`? Cat de repede ne-am plictisi...cu binele te obisnuiesti, dar ti se uraste repede:))
Va recomand sa-i ascultati vocea pe piesa Audioslave - Like a Stone....


Personal, apreciez la acest `individ` tinuta, stilul vestimentar, frizura neglijent-studiata, privirea sexy ...
Am ales tot doua imagini, prima mi-a placut pentru contrastul cromatic, a doua pentru...el:)



Mathhew McConaughey - The Sexy


Am ajuns la capitolul sexy, si l-am ales pe Matt pentru ca...mai are sens sa explic de ce ??? :p
Am stat pe ganduri ce imagini sa aleg cu el, sa fie aproximativ la fel cu cele de sus, pentru ca nu doresc sa fac diferent , dupa cum spuneam :)
" Banala " fotografie, in care Mc este sexy si fara a se dezbraca vreun pic sau a afisa o atitudine `speciala`... just a t-shirt and jeans and the sexy body underneath them...

Si normal ca nu puteam sa uitam clasica deja fotografie in black suit ... which suits him so damn well...




Iubim barbatii care sunt sexy in tinute degajate, lejere, admiram barbatii in costum ... dar, va marturisesc, eu cel mai mult ii ador pe cei ... fara...:)

Si cum Matthew este in acest top elementul sexy, nu puteam sa nu adaug o imagine care sa si demonstreze ( de-a dreptul stiintific ) alegerea mea....

{ Bye everyone....gone daydreaming till November :P }


Patrick Dempsey - Doctor McDreamy


Mc Dreamy este dovada vie ca un barbat poate sa arate de 1000 de ori mai bine mai `tarziu` decat in `frageda pruncie`:)

Imaginea din stanga apare aici pentru ca un alt lucru dupa care ma dau in vant sunt barbatii in uniforma (uniforma lor ma face mereu sa-mi imaginez ce este dedesubt ) si cum, in viziunea mea, un chirurg poarta cea mai sexy uniforma, l-am ales pe el sa reprezinte aceasta categorie ... si eu cred ca o face cu succes ... oh yeah!
Cat despre a doua imagine .... Patrick intr-un pat ... nu in al meu ( cu siguranta ), din pacate ....




Clive Owen - No Comment

Am spus ca n-am sa fac discriminari si totusi am facut... This is my all-in-one favourite... introducing incredibly hot Clive,
with his gorgoeus eyes...

De ce imi place mai mult decat ceilalti? Well, cam are cate ceva
din ce au ceilalti...e classy, e sexy, the shining armor este ca un fel de uniforma ( ;P ) si privirea lui este destul de `rea` atunci cand vrea...

Suficiente motive pentru mine....as mai adauga numele, sexy si el, modul in care arata in black suit - so so attractive - si filmele in care joaca, nu doar datorita lui ;)

Like a conclusion vis -a -vis de acest mascul, mai am doar o chestiune de adaugat....
" Clive dear, can i buy that couch ... with you on it ?" :))))

Ca o concluzie generala a acestui top personal, am constat cateva chestiuni :

- nu imi plac barbatii tineri ... excesiv de tineri ... toti sunt bine maturizati :P
- imi plac barbatii care au o privire ` rea `... poate putin perversa :P
-imi place la la nebunie sa-i vad pe barbati in costum
-imi plac barbatii in uniforma
- imi plac barbatii care arata super hot si in tricou si blugi
-nu imi plac barbatii extra-blonzi :)
-generally, i really really love MEN... :D

Niciun comentariu: