duminică, 28 septembrie 2008

Bitter - sweet mornings

Articolul acesta are ca scop descrierea unei dimineti...problema acum este ca nu toate diminetile sunt la fel...oho, nici vorba... o dimineata poate fi buna si o dimineata poate fi rea, nasoala...asta fiind cea mai bruta impartire, de fapt exista atat de multe nuante...

Dimineata poate fi buna daca ai dormit destul, sau daca ai dormit suficient dar bine, daca langa tine dimineata este cineva drag, sau poate din contra, daca nu este, daca gasesti prin casa ceva bun, o cafea calda, sau chiar `cornulet cu lapte`, care stim cu totii ce bine prinde cateodata, sau daca pur si simplu stii ca te asteapta ceva bun in ziua respectiva, sau chiar daca nu, te-ai trezit cu un sambure de speranta ca ceva is coming your way..

Inceputul zilei poate deveni de asemenea dezastruos, si asta inca foarte usor...n-ai dormit destul, n-ai dormit bine, ai visat tampenii, te-ai stresat si n-ai inchis un ochi, te-ai certat cu cineva si dimineata ti-ai reamintit, nu mai ai cafea sau daca ai cafea, nu mai ai zahar sau daca le ai pe ambele, nu mai ai timp de ele, nu ai decat paine uscata in casa sau daca e buna se repeta problema timpului, te asteapta o zi stresanta, grea, obositoare sau pur si simplu te-ai trezit fara chef sa o intampini intr-un mod vesel...cum de la iubire la ura e un mic mic pas, si de la bine la dezastruos poate fi o distanta milimetrica daca vine vorba de dimineata...

Cum imi petrec eu aceasta minunata dimineata de luni? Pe net...wow!:)
Azi ar trebui sa inceapa scoala, dar cum eu sunt la o facultate de `elita`, toate merg bine, deci nu avem inca un orar, asa ca scoala se muta deocamdata in oras, prin cafenelele clujului...vedeti, nu am motive sa fiu suparata, stresata sau nervoasa, nu m-a trezit ceasul, nu trebuie sa alerg nicaieri, am vreme sa fac ce vreau eu si sa ma lenevesc...life is wonderful, right? ( mai discutam maine cand am ore de la ora 8 :P )

Pana atunci, va doresc tuturor o dimineata cat mai buna!
Good Morning! Guten Morgen! Kalo proi!

Niciun comentariu: