joi, 27 noiembrie 2008

Metatroph...

...desemneaza cuvantul schimbare in neogreaca
Da, de asta am eu nevoie, de o schimbare! Simt ca am intrat intr-un cliseu care se perpetueaza la nesfarsit si vreau sa ies...nu stiu nici eu inca incotro, dar vreau sa ies!
Nu m-am hotarat inca ce vreau sa schimb, pe mine, pe cei din jur, locul, timpul, situatia sau toate la un loc, dar undeva trebuie `lucrat`...
Visez la un nou oras, eu intr-o alta `forma`, intr-o alta situatie, in alta `treaba`, studiind alt modul ( sic ) , dar visele raman vise....
Astept ziua in care ma voi decide in final ce anume trebuie schimbat si ziua in care voi avea curaj sa si pun in aplicare `descoperirile` mele, deoarece, de obicei, intre aceste doua momente se scurge un interval de timp nedeterminat:P
Pana atunci, visez la nopti nebune de distractie ascultand piesa Matarra - Send the Message!

Niciun comentariu: